لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

شرکت کارا ماشین آرنا
با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.

  • ۰
  • ۰

لیفتراک

ا توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعتی، برای پیشبرد بهتر امور و جابجایی وسایل سنگین این نیاز برای افراد ایجاد می‌شود که دست به خرید لیفتراک بزنند  تا این کار را برایشان آسان‌ترکرده و بازدهی کارشان را بیشتر کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای جابجایی انواع بار، لیفتراک به تفکیک نوع موتور، نوع کاربرد، تناژ، برندهای موجود در بازار مانند لیفتراک تویوتا،لیفتراک کوماتسو،لیفتراک سپاهان،لیفتراک سهند،لیفتراک بائولی،لیفتراک زوملاین،لیفتراک baoli،لیفتراک هیوندایی بپردازیم.

لیفتراک چیست؟

لیفتراک وسیله‌ای است که دو شاخک در جلوی خود دارد و از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جابه‌جایی آن‌ها استفاده می‌شود.

این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقیات است که با توجه به نوع فعالیت آن‌ها در انبار کردن بار، حمل‌ونقل و جابجایی طراحی و ساخته می‌شود.

لیفتراک

کاربرد اصلی لیفتراک

استفاده از این وسیله در محل‌هایی که ساخت‌وساز بیشتر است کاربرد ویژه‌ای دارد زیرا این دستگاه به‌راحتی می‌تواند مصالح و وسایل ساختمانی را بلند کرده و به هرجایی منتقل کند.

لیفتراک‌ها در انبارها به‌راحتی و در سطوح وسیع می‌توانند وسایل را جابه‌جا کنند.

شاخک‌های این وسیله می‌توانند بالاتر از خود لیفتراک بالا برود و وسایل را در بالاترین سطح وسایل دیگر قرار دهند و به همین دلیل به‌آسانی می‌توانند برای بارگیری کامیون‌ها از این وسیله استفاده کرد.

تماس با ما

انواع لیفتراک بر حسب نوع موتور

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لیفتراک، موتور لیفتراک است که تأمین‌کننده قدرت و گشتاور لازم برای کارکرد لیفتراک هست.

امروزه در لیفتراک‌ها از انواع مختلف سوخت برای به کار انداختن موتور آن استفاده می‌شود. دیزل، بنزین، گاز و بنزین و نیروی الکتریکی از مهم‌ترین آن‌های می‌باشند. سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولاً برقی، فسیلی و یا گازی است.

  • ۹۸/۰۷/۲۰
  • لیفتراک کاراماشین

نظرات (۱)

  • صادق علیخانی
  • سلام

    وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید

    http://alikhani98.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی