لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

شرکت کارا ماشین آرنا
با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.

  • ۰
  • ۰

برای خرید هر محصولی نیازمند آگاهی هستیم در واقع هر خریدی نیازمند ذهن آگاه است تا هم سود بیشتر و هم رضایت را به وجود بیاورد دراین میان به میزانی که نیازمند محصولات بزرگتر چه از نظر قیمت لیفتراک، سایز، صنعتی و خانگی بودن باشیم ، فرایند پردازش و انتخاب مطلوب و کاربردی پیچیده‌تر می‌شود.

به همین منظور خرید دستگاه‌های همانند لیفتراک نیز کار را پیچیده‌تر می‌کند و تنها راهکار تهیه دو لیست از معیارهای مورد نیاز خرید صحیح ‌لیفتراک و لیستی در خصوص پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در کارخانه و یا انبار فرد می‌باشد.

معیارها و المان‌های مورد نیاز خرید صحیح ماشین لیفتراک

  • کارایی و عملکرد لیفتراک را بشناسیم:

در واقع باید بدانیم که لیفتراک چیست و چه کارایی دارد. خرید لیفتراک بدون کار کردن و آشنایی از نحوه عملکرد آن و تنها توجه کردن به قیمت ارزان از استراتژی های اشتباهی است که بسیاری از کاربران دچار آن می‌شوند.

  • نوع لیفتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید:

برای انتخاب نوع لیفتراک مورد نظر نیاز به یکسری اطلاعات از قبیل ظرفیت وزن، مشخص نمودن سطوح زمین( هموار و یا ناهموار)، ارتفاع بار، نوع سوخت (گازوئیلی، بنزین، باطری) و ... نیازمندیم تا بر اساس آن لیفتراک‌های 3 تن ، 10 تن، برقی، دیزلی و .... را انتخاب کنیم .

  • انتخاب برند و سابقه محصول:

​​​​​​​یکی از راه‌های انتخاب هوشمندانه تحلیل همه جانبه برند‌های موجود در بازار صنعت لیفتراک است زیرا برخی از برندها خود گویای کیفیت بالای محصول هستند. سابقه برند، بررسی ویژگی‌ها و عملکردهای محصولات برند و به ویژه محل قرارگیری کارخانه تولید لیفتراک توجه نمایید که تمامی این موارد نیازمند تحقیق، بررسی و به ویژه ارزیابی بازخورد‌های مصرف‌کنندگان است.

  • خدمات پس از فروش:

​​​​​​​ باید خرید لیفتراک توسط مراکز نمایندگی معتبر فروش انجام شود زیرا در اینصورت تمام خدمات پشتیبانی، سرویس لیفتراک یا تامین قطعات از بین می‌رود مواردی که حتما باید در این زمینه بررسی نمود 1) ارائه خدمات مورد نیاز دوره گارانتی 2) ارائه خدمات تعمیری و سرویس بعد از دوره گارانتی 3) ارسال قطعات درخواستی به آدرس مشتری در تمام نقاط کشور 3) فروش قطعات اصلی باتضمین کیفیت و....

​​​​​​​

معیارها و دانسته‌هایی در خصوص پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در کارخانه و یا انبار

  • شناخت از فضای کارخانه و یا انبار :

به نسبت فضای باز و یا بسته بودن فضا نوع انتخاب لیفتراک‌ها متفاوت خواهد بود همچون نوع سوخت، نوع لیفتراک، نوع لاستیک و نوع سیستم انتقال قدرت، فضای کاری وسیع و سرباز، لیفتراک دیزلی را می‌طلبد که قدرت عملکرد مطلوبی دارد و برای فضاهای بسته و کوچک لیفتراک‌های برقی مناسب است .

  • شناخت از تناژهای محصول:

​​​​​​​ بعد از فضا باید توجه به تناژ کنید هر لیفتراکی بر اساس ظرفیت وزنی و مقدار باری که می‌تواند حمل کند دسته‌بندی می‌شود شما باید قبل از خرید لیفتراک مشخص کنید که قرار است به طور معمول چه مقدار باری را با آن جابه جا کنید و توجه کنید که حمل و نقل بار بیشتر و کمتر به آن آسیب می‌زند.

  • در خصوص بودجه خرید لیفتراک فکر کنید:

​​​​​​​ خرید لیفتراک در تهران می‌تواند به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ در نظر گرفته شود که امکان بازگشت سرمایه را برای شما و کسب‌وکارتان فراهم می‌کند؛ اما به یاد داشته باشید که خرید یک لیفتراک اشتباه خود می‌تواند دردسر بزرگ‌تر و مرکز هزینه‌ای دیگر باشد. بهترین لیفتراک که همیشه مناسب‌ترین لیفتراک برای عملکرد خاص شما است، می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و کاهش زمان توقف تولید، کمک کند.

 

در نهایت در خرید لیفتراک باید هدفمند پیش رفت بسیاری از شرکت‌های بزرگ همانند اپال ماشین خاورمیانه، کارا ماشین آرنا و لیفتراک سازی سهند در خرید شما می‌توانند تاثیرگذار باشند شرکت‌هایی که در بازار و شرایط سخت کنونی با اتکا به پتانسیل‌ها و نیروهای جوان

می‌توانند همراه مشتریان باشند تا بهترین و مطلوب‌ترین انتخاب را داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی