لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

شرکت کارا ماشین آرنا
با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.

  • ۰
  • ۰

عوامل مختلفی بر قیمت لیفتراک تاثیر می گذارد. لیفتراک که به عنوان بالابر نیز شناخته می شود، یک کامیون صنعتی نیرودار است که برای بلند کردن و حمل و نقل مواد در فواصل کوتاه استفاده می شود. لیفتراک ها در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی وجود دارند که مطابق با نیازهای مختلف انبار و جابجایی مواد هستند. چندین عامل کلیدی وجود دارد که بر قیمت لیفتراک تأثیر می گذارد:

عوامل موثر بر قیمت لیفتراک

ظرفیت: ظرفیت به حداکثر وزنی اطلاق می شود که یک لیفتراک می تواند با خیال راحت بلند کند. ظرفیت ها از 1تن تا بیش از 20 تن متغیر است. لیفتراک های با ظرفیت بالاتر هزینه بیشتری دارند.

 

نوع سوخت: رایج ترین انواع سوخت دیزل، گاز LP، برق و بنزین است. مدلهای دیزلی گرانتر هستند اما راندمان سوخت بالاتری دارند.

 

ویژگیها: ویژگیهای اضافی مانند 4 چرخ متحرک، نوع لاستیک، ملحقات، کنترلهای ارگونومیک به قیمت پایه اضافه میکنند.

 

برند: نام تجاری بر کیفیت، قابلیت اطمینان و ارزش فروش مجدد تأثیر می گذارد.

 

ظرفیت

ظرفیت لیفتراک به حداکثر وزنی اطلاق می شود که لیفتراک می تواند با خیال راحت بلند کند. ظرفیت یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت لیفتراک است. در اینجا مروری بر محدوده ظرفیت رایج و قیمت گذاری معمولی است:

 

کمتر از 3000 پوند - اینها لیفتراک های سبک هستند که برای استفاده در فضای داخلی مناسب هستند. آنها هزینه اولیه کمتری دارند که از 5000 تا 20000 دلار متغیر است.

 

3000 تا 5000 پوند - این ظرفیت متوسط ​​هم در داخل و هم در فضای باز مفید است. قیمت ها معمولا از 15000 تا 30000 دلار متغیر است.

 

5000 تا 10000 پوند - لیفتراک ها در این محدوده کار سنگین امکان بلند کردن بارهای بزرگتر را فراهم می کنند. قیمت بالاتر است، از 20000 دلار تا 50000 دلار.

 

بیش از 10000 پوند - اینها ماشین های سنگینی هستند که برای بارگیری در فضای باز و بارهای بزرگ طراحی شده اند. هزینه ها می تواند بیش از 50000 دلار باشد.

 

در هر محدوده ظرفیت، ارتفاع بالابر بالاتر، ویژگی های بیشتر و استحکام بیشتر منجر به قیمت بالاتر می شود. به دست آوردن ظرفیت مناسب برای برنامه شما برای به حداکثر رساندن بهره وری بدون هزینه اضافی ضروری است. برای انتخاب ظرفیت ایده آل بر اساس نیازهای استفاده و اندازه بار، با تامین کنندگان لیفتراک مشورت کنید.

نوع سوخت

نوع سوخت لیفتراک بر عملکرد، هزینه های عملیاتی و قیمت گذاری تأثیر می گذارد. در اینجا مروری بر گزینه های اصلی است:

 قیمت لیفتراک

گاز

لیفتراک های بنزینی/پروپان یک گزینه محبوب کم هزینه و مناسب برای استفاده در فضای باز هستند.

 

مزایا: موتورهای گازسوز عملکرد خوب و شتاب سریعتری دارند. هزینه سوخت متوسط ​​است. لیفتراک های گازی معمولاً 20 تا 30 درصد کمتر از مدل های دیزلی قیمت دارند.

 

معایب: گاز آلاینده های بیشتری در هوا منتشر می کند. موتورها نسبت به مدل های برقی نیاز به نگهداری بیشتری دارند. لیفتراک های گازی به دلیل انتشار گاز مونوکسید کربن نمی توانند در داخل خانه استفاده شوند.

 

هزینه: 15000 تا 35000 دلار برای لیفتراک های جدید گازسوز.

 

دیزل

لیفتراک های دیزلی قدرت، گشتاور و قابلیت اطمینان را فراهم می کنند.

 

مزایا: سوخت دیزل چگالی انرژی بالاتری دارد و زمان کار طولانیتری را ممکن میسازد. موتورهای دیزلی، گشتاور بسیار بالایی را ارائه میدهند، که برای وظایف سختگیرانه مناسب است. لیفتراک های دیزلی طول عمر بیشتری نسبت به مدل های گازی دارند.

 

معایب: مدل های دیزلی به طور قابل توجهی گران تر هستند. هزینه سوخت و تعمیر و نگهداری بیشتر از گاز است. لیفتراک های دیزلی صدا و آلایندگی بیشتری تولید می کنند.

 

هزینه: 30،000 تا 100،000 دلار برای لیفتراک های جدید با موتور دیزلی.

 

گاز LP

لیفتراک های پروپان و گاز مایع (LPG) عملکرد تمیز و مناسب برای استفاده در داخل ساختمان را ارائه می دهند.

 

مزایا: گاز LP حداقل انتشار گازهای گلخانه ای و بدون مونوکسید کربن تولید می کند، که آن را برای کار در داخل ساختمان ایمن می کند. راندمان و هزینه سوخت بهتر از بنزین است.

 

معایب: قدرت و شتاب کمتر نسبت به گاز یا گازوئیل. محدوده محدود در هر مخزن

 

هزینه: 18000 تا 40000 دلار برای لیفتراک جدید LPG.

 

برقی

لیفتراک های برقی به نیروی باتری متکی هستند که برای تنظیمات داخلی بهینه است.

 

مزایا: عملکرد بسیار بی صدا. بدون انتشار محلی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر از موتورهای احتراق داخلی.

 

معایب: باتری های گران قیمت باید هر 3-5 سال یکبار تعویض شوند. زمان اجرا محدود به ازای هر بار شارژ برای استفاده در فضای باز در باران مناسب نیست.

 

هزینه: 15000 تا 35000 دلار برای لیفتراک برقی جدید.

ویژگی های اصلی که بر قیمت لیفتراک تأثیر می گذارد

لیفتراک ها دارای ویژگی ها و گزینه های مختلفی هستند که می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر بگذارد. در اینجا برخی از ویژگی های مهمی که باید در نظر گرفته شود آورده شده است:

 

انواع دکل

دکل قسمت عمودی لیفتراک است که شاخک ها را بالا و پایین می کند. چندین نوع دکل وجود دارد:

 

دکل های دو مرحله ای رایج ترین هستند. آنها دارای دو بخش متحرک هستند که دید خوبی را برای اپراتور فراهم می کند. دکل های دو مرحله ای معمولاً قیمت کمتری دارند.

 

دکل های سه مرحله ای دارای سه بخش متحرک هستند و به شاخک ها اجازه می دهند بالاتر از مدل های دو مرحله ای بلند شوند. با این حال، دید کاهش می یابد. دکل های سه مرحله ای هزینه بیشتری دارند.

 

دکل های چهار مرحله حداکثر ارتفاع بالابر را فراهم می کنند اما دید کاملاً محدود است. این دکل ها گران ترین گزینه هستند.

 

لاستیک

لاستیک های یک لیفتراک نه تنها بر قیمت گذاری بلکه بر روی مانور و مناسب بودن برای انواع کف نیز تأثیر می گذارد. گزینه ها عبارتند از:

 

تایرهای بالشتکی: بهترین برای استفاده در فضای داخلی در کف های صاف. ارزان تر.

 

لاستیک های پنوماتیک: برای مصارف داخلی و خارجی. کشش بهتر است اما هزینه بیشتری دارد.

 

تایرهای جامد یا فشاری: برای استفاده در فضای باز. ماندگاری بالا اما گران است.

.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی