لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

شرکت کارا ماشین آرنا
با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.

  • ۰
  • ۰

قیمت لیفتراک

قیمت لیفتراک درکمپانی های اصلی ودرکشور های تولید کننده روند قابل پیش بینی دارد و میتوان تقریبا از ثبات نسبی این قیمت ها درکمپانی اطمینان حاصل کرد.

امادرکشورما،ایران  با توجه به بی ثباتی قیمت ارز و نواسانات قیمتی والبته هزینه های جانبی مانند:

حمل و نقل و گمرکی محصولات عامل هایی است که درتعیین کردن قیمت این محصول دخیل است.

با توجه به این موضوعات در این مقاله به بررسی کامل قیمت لیفتراک می پردازیم،پس اگر شما قصد خرید لیفتراک را دارید حتما این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

عوامل تاثیر گذاربرروی قیمت نهایی:

هزینه حمل و نقل:

یکی از هزینه هایی که در قیمت نهایی لیفتراک تاثیر بسیاری دارد هزینه حمل و نقل لیفتراک بصورت دومرحله می باشد که:

  1. حمل و نقل از کمپانی مادر تا مرز کشورمان که هزینه حمل و نقل خارجی است.
  2. حمل و نقل پس از ورود به داخل کشور و تا انبار کارخانه وارد کننده که هزینه حمل و نقل داخلی بیان می شود.
هزینه حمل و نقل خارجی:

در این مرحله عمده حمل و نقل ها به صورت دریایی و هوایی بوده و تماما این موضوع وابسته به مسافت بین کشور تولید کننده و کشور وارد کننده می باشد.

که یکی از فاکتور های تاثیر گذار روی قیمت لیفتراک است.

هزینه حمل و نقل داخلی:

حمل و نقل داخلی از بندر تا انبار شرکت وارد کننده اغلب به صورت زمینی انجام می شود و بسته به نوع لیفتراک وزن لیفتراک و مسافت تا انبار متفاوت است.

لیفتراک

هزینه گمرک:

هزینه لیفتراک ها بر اساس کشور سازنده و مدل آن مانند سایر محصولات متفاوت می باشد و دارای یک لیست قیمت در اداره گمرک مرکزی می باشد که بر اساس آن قیمت گذاری ها انجام می شود.

این قیمت ها به گونه ای می باشند که متاسفانه به شکل کاملا محسوسی بر روی قیمت لیفتراک ، قیمت استاکر و سایر تجهیزات انبارداری تاثیر می گذارد.

هنگام خرید لیفتراک به چه چیز هایی دقت کنیم:

  • هر چقدر ظرفیت باربری لیفتراک بیشتر باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود،دقیقا مثل خانه ها لیفتراک بزرگتر قیمت بیشتر ،اما ایده مناسب چیست ؟ باید با دقت نیاز خود را بررسی کنید و دقیقا بدانید چه تناژ لیفتراکی نیاز کار شما را جوابگو است که با خرید لیفتراک تناژ مناسب کار خود از پرداخت پول اضافه جلوگیری کنید.
  • برند سازنده را در نظر بگیرید، همه لیفتراک ها یکسان ساخته نمی شوند. هرچه کیفیت بهتر باشد،کاهش هزینه های اضافی بلند مدت نیزبهینه ترخواهد بود.
  • هزینه بلند مدت از هزینه های اولیه مهمتر است. وقتی به فکر خرید لیفتراک ارزان قیمت یا لیفتراک دست دوم هستید ، بررسی کنید که در طولانی مدت چه هزینه ای برای شما به همراه خواهد داشت. بعضی اوقات ، پرداخت کمی بیشتر هنگام خرید باعث می شود هزینه های شما ر دراز مدت کمتر باشد.
  • فراموش نکنید که هزینه های عملیاتی را اضافه کنید. هزینه سوخت لیفتراک با توجه به سوخت مصرفی،روغن،وتمام مواردمصرفی هزینه های خود را مدیریت کنید.
  • در مورد ضمانت های برند مور نظر بپرسید. اگر بخشی از لیفتراک شما خراب شود ،گارانتی شما چقدر آن را ساپورت می کند، بله ضمانت نامه ها هزینه اضافی هستند،اما وقتی اشتباه پیش آمد ، ارزش آن را دارند.
  • این را بدانید در حالی که قیمت ها متفاوت است، بیشتر لیفتراک های جدید متوسط ​​بین 16،000 دلار – 50،000 دلار قیمت دارند. بسته به اندازه ، شما در هر مکانی از 15،000 دلار – 100،000 $ + برای لیفتراک جدید هزینه خواهید کرد،پس دقت کنید که نسبت به نیاز کاری خود هزینه کنید.

چگونه بفهمم که چه تناژ لیفتراک و در چه محیطی برای کسب و کار من مناسب است:

برای این کار چند سوال از خود بپرسید:
  1. بار متوسط ​​من چقدر سنگین است؟
  2. بزرگترین بار من چقدر سنگین است؟
  3. برای بلند کردن بارهای خود به چه تناژ لیفتراک نیاز دارم؟
  4. (هر چه بار سنگین تر باشد باید ظرفیت لیفتراک بیشتر شود).
  5.  از چه نوع لیفتراکی بسته به سوخت استفاده شود؟
  6. آیا در محیط بسته میخواهم از لیفتراک استفاده کنم و یا محیط باز؟
  7. شیب زمین محیط کار من چگونه است؟

لیفتراک-چی-بخرم

لوازم جانبی: اگر تاکنون خودرویی را خریداری کرده باشید، شاید فقط با قیمت پایین فریب خورده باشید اما بدانید که قیمت پایین وسیله شما را به یک وسیله نقلیه لخت تبدیل می کند.

پس از افزودن گزینه های مورد نیاز ، وسیله نقلیه هزاران دلار بیشتر از آنچه تبلیغ می شود،پای مشتری آب میخورد،هنگام مقایسه لیفتراک،هزینه هرگونه ضمیمه، لوازم جانبی و ویژگی های ایمنی را اضافه کنید.
در نظر داشته باشید که پیوست ها بر قیمت کل لیفتراک نیز تأثیر می گذارند.

قیمت در کمپانی های اصلی فروش لیفتراک:

در این قسمت میخواهیم به معرفی و مقایسه کامل قیمت کمپانی های بزگ دنیا بپردازیم.

برند لیفتراک توضیحات قیمت لیفتراک
کمپانی ژاپنی تویوتا (Toyota) اولین برند تولید کننده لیفتراک در دنیا AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$18,000-$80,000

کمپانی لیفتراک کایون بائولی آلمان (Kion-Baoli)  دومین برندتولیدکننده لیفتراک در دنیا که شرکت کارا ماشین آرناkaramachinery

 

برند این کمپانی را به صورت انحصاری در ایران عرضه می کند.

AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$16,000-$70,000

کمپانی ژاپنی لیفتراک کوماتسو (Kumatsu) این برند ژاپنی از سال 1953 فعالیت خود را آغاز کرده است AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$17,000-$75,000

کمپانی لیفتراک آمریکایی کاترپیلار (Caterpillar) که به اختصار به Cat نیز معروفیت دارد و قیمت بالاتری نسبت به بقیه لیفتراک ها دارد AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$30,000-$100,000

 کمپانی لیفتراک یوهانریش (Jungheinrich) لیفتراک یوهانریش انواع لیفتراک برقی رابرای نیازهای مختلف ارائه می دهد AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$19,000-$60,000

کمپانی لیفتراک  میتسوبیشی(Mitsubishi) لیفتراک میتسوبیشی در کارخانه از خطوط تولید Mitsubishi، Unicarriers و Nichiyu تولید می شوند AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$20,000-$85,000

کمپانی لیفتراک کرون (Crown)  لیفتراک کارکرده و لیفتراک دست دوم و اجاره لیفتراک AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$12,000-$50,000

کمپانی لیفتراک هایستر(Hyster)  به گفته وب سایت خود این شرکت، “برآورد شده است ۸۳۰،۰۰۰ لیفتراک هیستر و Yale در حال کار در سراسر جهان وجود دارند AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$18,000-$65000

کمپانی لیفتراک هلی (Heli) شرکت هلی لیفتراک هلی طیف وسیعی از لیفتراک و دیگر تجهیزات انبارداری را برای جابجایی بارهای سنگین ارائه می دهد AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$25,000-$90000

کمپانی لیفتراک هایستر(Hyster)  به گفته وب سایت خود این شرکت، “برآورد شده است ۸۳۰،۰۰۰ لیفتراک هیستر و Yale در حال کار در سراسر جهان وجود دارند AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$18,000-$65000

کمپانی لیفتراک کلارک (Clark) لیفتراک های قابل توجه این برند شامل لیفتراک سری S و سری GEX هستند. AveragePrice

 

قیمت لیفتراک

$16,000-$75000

مقایسه هزینه های نگهداری لیفتراک برقی و دیزل:

هزینه های عملیاتی و نگهداری به طور کلی ، هزینه های عملیاتی لیفتراک برقی 85-95 درصد کمتر از لیفتراک دیزل یا LP است.

در صورتی که لیفتراک LP ممکن است 6000 دلار در سال هزینه کند ، لیفتراک الکتریکی قابل مقایسه فقط 600 تا 900 دلار در سال هزینه دارد.

هزینه های نگهداری سالانه لیفتراک برقی تقریباً یک سوم هزینه های آن است که برای حفظ لیفتراک مشابه احتراق داخلی (IC) هزینه دارد. به عنوان مثال ، یک عمل تک تغییر ممکن است 500 دلار در سال برای نگهداری کامیون بالابر برقی خود در مقابل 1500 دلار در سال برای دیزل یا لیفتراک LP خرج کند.

قیمت باطری لیفتراک

قیمت باتری (باطری) لیفتراک نسبت به ولتاژ و برند مربوطه قیمت های متفاوتی دارد و باید در نظر داشته باشید باتری مد نظر برای خرید از لحاظ ولتاژ و مدل با لیفتراک شما ست شود.

ولی اگر قصد خرید باتری لیفتراک را دارید شرکت کارا ماشین آرنا یکی ازبهترین برند های دنیا در زمینه باتری که برند آمریکایی نیز می باشد و انواع مختلف ولتاژ در خدمت شما قرار میدهد جهت سفارش باتری های لیفتراک با ما تماس بگیرید.02153149

در ذیل تعدادی باتری های لیفتراک موجود است که میتوانید مشاهده بفرمایید.

مدل برند باتری لیفتراک ولتاژ قیمت باتری لیفتراک عکس باتری
leopard 48v volt $5,050
  • قیمت-باتری-لیفتراک
  • قیمت-باتری-لیفتراک
  1. 1
  2. 2
Runtx 48v volt $4,074
  • قیمت-باتری-لیفتراک
  • قیمت-باتری-لیفتراک
  1. 1
  2. 2
Runtx 48v volt $3,010
  • قیمت-باتری-لیفتراک
    •  
    •  

    قیمت لاستیک لیفتراک

    لاستیک های لیفتراک نیز انواع مختلفی دارد که در مقاله لاستیک لیفتراک کاملا به توضیح انواع مختلف و محیط استفاده آن ها اشاره کردیم.

    ولی برای خرید لاستیک پس از انتخاب لاستیک مورد نظر باید چه کاری انجام دهیم؟

    شرکت کارا ماشین آرنا در بخش قیمت لاستیک لیفتراک دارای برند های معتبر دنیا می باشد که میتوانیم تعدادی از آن ها را نام ببریم Bkt-Tiron-Hexen و …. که شما میتوانید جهت درخواست لاستیک از ما فرم درخواست پیش فاکتور را پر نمایید.

    قیمت-لاستیک-لیفتراک

    قیمت دکل لیفتراک

    دکل قطعه ای در لیفتراک است که عمل بارگیری را انجام می دهد.

    این دکل شامل یک چنگال و مکانیزم ارتفاع است ، قیمت دکل لیفتراک به تناسب به ارتفاع آن متفاوت است که ارتفاع  آن 2.5 متر ، 3 متر ، 4 متر،4.5 متر ،6 متر و 6.5 متر است هر چه ارتفاع دکل بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

    معمولا دکل هایی با ارتفاع بالا روی دستگاه های تناژ پایین سوار میشوند و اگر ارتفاع بالای 12 متر رو بخواین پوشش بدین در انبار بیشتر از ریچ تراک استفاده می شود.

    قیمت-دکل-لیفتراک

    با توجه به Purchasing.com:
    نشان داده شده است بسیاری از کامیون های لیفتراک کایون بائولی به مدت 5 سال و 10 هزار تا 20 هزار ساعت کار بدون هیچ گونه تعمیرات اساسی انجام می دهند. این عمر طولانی اقتصاد عالی را فراهم می کند.

    گفته می شود در طی 10،000 ساعت اول استفاده ، هزینه های عملیاتی به اندازه 75 سنت در ساعت (به استثنای سوخت ، دستمزد اپراتور ، خسارت تصادفی و سرمایه) است.

    نتیجه گیری

    با توجه مواردی که بررسی کردیم کاملاً واضع است که مقایسه قیمت مدل خاصی از لیفتراک در ایران با قیمت لیفتراک همان مدل در یک کشور دیگر کار درستی نیست.

    اما با توجه به مسائل بررسی شده میتوانیم نتیجه بگیریم که خریدار محترم باید به فاکتور های مختلفی (توضیحی در مقاله) توجه کند تا بتواند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

    شرکت کارا ماشین آرنا مفتخر به خدمت رسانی بی چون و چرا به مشتریان محترم در صنعت لیفتراک و ماشین های انبارداری است و با تیم مشاوره قوی منتظر تماس شما هستیم 02153149

    • ۹۸/۰۷/۰۴
    • لیفتراک کاراماشین

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی