لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

لیفتراک

نمایندگی تولید و مونتاژ و فروش لیفتراک قیمت لیفتراک در ایران

شرکت کارا ماشین آرنا
با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه ماشین آلات و لیفتراک و همچنین آگاهی از نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی به جابجایی و حمل محصولاتمان ، پس از انجام بررسی های همه جانبه در خصوص شرکت های سازنده لیفتراک و تجهیزات انبارداری در کشورهای صاحب علم و تکنولوژی ،مفتخر به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش از کمپانی بزرگ کایون-بائولی (kion-Baoli) هستیم.

  • ۰
  • ۰

انواع لیفتراک


لیفتراک:

انواع لیفتراک و تجهیزات انبارداری

یکی از تجهیزات مهم انبارداری که برای جا به جایی بارها استفاده می شود لیفتراک است از این رو از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ـ لیفتراک دیزل :

لیفتراک های دیزلی برای استفاده در مناطق باز طراحی شده اند اما می توانند در انبارهای بزرگ با تهویه مناسب نیز استفاده شوند. لیفتراک های دیزلی می توانند بزرگ ترین بارها را جابه جا کنند .

لیفتراک های دیزلی معمولا سرعت و قدرت بیشتری نسبت به لیفتراک های برقی و گاز سوز دارند که این امر در فضاهای باز می تواند یک مزیت باشد .فضای اتاقک اپراتور زیاد و به لحاظ ارگونومیک به گونه ای طراحی شده اند که سهولت کار را به دنبال دارد.

صنف چوب و MDF ، پتروشیمی ، خودرو ، سنگبری ، روغن های صنعتی ، کاشی و سرامیک ، شرکت های پخش ، مواد پلیمری ، صنایع فلزی و . . . به شکل وسیعی از لیفتراک های دیزل بهره می برند.

ـ لیفتراک دوگانه سوز :

لیفتراک ها با موتوردوگانه سوز میتوانند درانبارهای بزرگ با تهویه مناسب استفاده شوند وطراحی موتور این لیفتراک ها به گونه ای است که قابلیت کار با دو سوخت گاز و بنزین را دارا میباشد . لیفتراک های دوگانه سوز مقاوت بیشتر و معمولا شتاب و سرعت بیشتری نسبت به لیفتراکهای برقی دارند.

کارخانجات مواد غذایی ، انبارداریها ، صنف چاپ و بسته بندی ، ظروف یکبار مصرف ، مواد شیمیایی ، رنگ و رزین ، از لیفتراک های گاز سوزو یا دوگانه سوز بیشترین استفاده را دارند.

لیفتراک برقی :

لیفتراک های برقی برای کاربرد مخصوص در محیط های باز و بسته مناسب اند. در فضاهای کوچک توانمندی و قدرت مانور خوبی از خود نشان می دهد.لیفتراک های برقی به دو دلیل عمده  بهترین انتخاب برای استفاده در انبار و دیگر مکان های سربسته هستند :

1ـ عدم تولید آلودگی (اگر شما قصد دارید از لیفتراک در مکان های سربسته استفاده کنید) .

2ـ پایین بودن هزینه سوخت ( با هزینه کمتر در هر ساعت کار نسبت به مدل های گازی یا دیزل).

لیفتراک های برقی در سردخانه ها و انبارهای کوچک و سرپوشیده بیشترین استفاده را دارند.

 

تجهیزات انبارداری :

به تجهیزاتی گویند که به نوعی حمل و نقل بارها را آسانتر می کنند، این ماشین آلات که به شکل های مختلف طراحی و ساخته می شوند هر کدام مناسب کاربری خاص خودشان هستند. معمولاَ این تجهیزات جابه جایی را می توان در سه شکل ظاهری تقسیم بندی نمود:
1ـ جک پالت وپالت تراک

2ـ استاکر و لیفتراک دستی

میزهای بالابر(میز هیدرولیک)

 

 1ـ جک پالت و پالت تراک:

به طور معمول این ماشین آلات  فقط به منظور حمل و جابه جایی بار استفاده می شوند. به طوری که بارهایی که سنگین هستند و یا شکل نامتقارنی دارند و جابه جایی آن ها به طور عادی و به راحتی امکان پذیر نیست، بر روی پالت های مخصوص قرار می گیرند و با استفاده از جک پالت جابه جا می شوند.
انواع مختلف جک پالت عبارتند از : جک پالت استاندارد، طول بلند ، کوتاه، عرض زیاد، قیچی، و

2ـ استاکر و لیفتراک دستی:

معمولاً به هدف بالابری و پایین بری اجسام و بار استفاده می شوند. البته نقل و انتقال بار نیز از عهده این ماشین آلات  برمی آیند ولی هدف اصلی کاربری این دستگاه ها بارگیری و تخلیه بار است. در بخش قابل توجهی از کارها، این ماشین آلات  می توانند جایگزینی باشد برای لیفتراک های بزرگ که خرید آن ها برای هر مجموعه ای ممکن است مقرون به صرفه نباشد. این لیفتراک ها به صورت های دستی و نیمه برقی (نیمه اتوماتیک) و تمام برقی (تمام اتوماتیک) می باشند.

میزهای بالابر(میز هیدرولیک) :

این سری از تجهیزات جابه جایی بیشتر برای جابه جایی های کم حجم و در دسترس استفاده می شود. مثلاً برای جابه جایی یک قطعه سنگین و یا قالب خاص برای انجام عملیات ماشین کاری بر روی آن ، به شکلی که همانطوری که بار بر روی آن است عملیاتی خاص نیز بر آن انجام گیرد و به جای دیگری انتقال داده شود.
میزهای بالابر در انواع ساده و برقی و در ظرفیت و ارتفاع های مختلف در دسترس میباشند.

 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • لیفتراک کاراماشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی